neděle 6. prosince 2015

Jak mám občas dny na výskok z okna.

Už nastala fáze, kdy mám fakt chuť vyskočit z okna z druhého patra domu, ve kterém bydlím. Nechápu, jak někdo může mít 2 šílená děcka (kluk a holka), která se furt hádají, žalují na sebe, bijí se a do toho všeho malé 5 měsíční mimino, které je teď nemocné, neustále prdí, bolí ji bříško, nemůže kakat,  v noci nespí, prostě to nechápu a asi nikdy nepochopím, jak tohle může mamka zvládat, já fakt nevím. 
Je fakt, že některé dny vypadá jak po válce, ale i tak nějakým způsobem vždycky funguje. Já na jejím místě bych nahodila mašli.
Takže když se spojí tihle tři ďáblíci dohromady, tak je to prostě na psychologa. Musím okoupat ty dva, kteří dělají bordel, kravinky, neposlouchají a malá do toho začne řvát? H O R O R !

Prostě dělat au-pair není žádný med, ale stoj to za zkoušku. Já to mám asi trošku na prd, protože moje láska k dětem? Je tak trochu nulová. Nesnáším děti. Nesnáším jejich vztekání a pláč a jak se smějí a dělají kraviny a žbrblají a prostě to nesnáším. Tento typ člověka asi holt musí počkat až na svoje vlastní děti, které bude mít rád, jakože fakt rád. Do té doby, je prostě budu nesnášet :D bohužel.




Děti, které teď hlídám já, už přede mnou měly 3 au-pairky. No a samozřejmě na nich jde vidět, že nad sebou nemají žádnou pevnou ruku, rodiče jsou celé dny v práci, děti až do 5 do večera ve škole, takže je jasné že si je taky chtějí užít a ně na ně jen řvát. No ale co je moc to je moc. Výchova au-pairek je poznamenala. Neposlouchají ani rodiče, natož tak mě. Furt jen odmlouvají, všechno se jim musí říkat několikrát, jen se dívají neustále na televizi, jedí sladké věci a to jsou prostě věci, které já nenávidím. 
Děti by přeci měly chodit ven, jíst ovoce a zeleninu, jogurty, být s kamarády, atd. Místo toho ale jedí sušenky plněné čokoládou, čokoládové cookies, nutelu, na snídaní jedí kakao se sušenkama, pořádnému jídlu během dne taky moc nedají, ale bonbony a sladkosti to jim jde. Prostě hnus humus. Takhle přesně nechci, aby dopadly moje děti.

Konečně je dneska neděle a já mám VOLNO! Včera dopoledne jsem pracovala, protože rodiče byli oba v práci, tak jsem musela být s děckama, snažila jsem se toho co nejvíc uklidit, aby pak mamka neměla moc práce. Takže jsem si vstala pěkně v 10, posnídala jsem si a postila se do psaní článku. Dál si mám v plánu určitě zacvičit a k večeru volat klasiky na skypu s rodinou! :)



Jinak už tu máme i stromeček! Včera ho děcka zdobily. Je sice umělý (doma jsem zvyklá na obrovský, živý a voňavý strom) a malý, ale pěkný. Jen mě trochu mrzí, že na mě ještě vůbec nejde taková ta vánoční nálada. Asi to je tím, že nejsem doma. Ale příští rok, si to užiju na plno! 
Teď je to holt něco nového, jiného, je to poprvé co nebudu na Vánoce doma, tak je to trošku divné. Ale berme to pozitivně, poznám jak se tenhle svátek slaví jinde :)


Tak si užijte zbytek adventní neděle!

Žádné komentáře:

Okomentovat