středa 23. prosince 2015

Další rok, další Vánoce, tentokrát z jiné části planety.


Zítra jsou Vánoce!
Doufám že máte více vánoční náladu než já. Na mě zatím ještě nepřišla a to už ten den D bude za pár hodin. Nevím, možná je to tím, že tady to nijak neřeší a nejsem doma. Nenasávám tu správnou vánoční atmošku, nebalím a nenakupuju dárky, nepečeme cukroví a stromeček nazdobily jen děcka už asi před měsícem :D


Vánoční stromek na náměstí.


Na rovinu, je mi celkem líto že Vánoce tady prostě vůbec neřeší. Děckám jde jen o dárky a rodiče děsí kolik utratí za dárku pro rodinu, toť vše co se řeší. Je to smutné.

Dneska už na mě několikrát přišla brečící nálada, ale naštěstí se mi podařilo ji většinou zahnat. Bohužel 2x se mi to nepovedlo. Ale ono je lepší to občas pustit, člověku se pak uleví. Většinou teda. Mě se neulevilo. Až teď jsem se jakž takž uklidnila. Ale bojím se zítřka.
Rodiče se mnou chtějí skypovat a já mám pocit, že se u toho rozbrečím, takže to nejspíš odvolám. Ale uvidím. Slzy nejsou špatné, ale nechci trpět.


Vánoční výzdoba palem.


Jsem docela zklamaná, že tady je tenhle svátek tak o ničem. U nás se to hrotí celý prosinec a tady prostě fakt nic. Aspoň si jich budu vážit daleko víc až budu doma :)

Taky jsem domů stihla poslat balík, který vážil 6kg :D Posílala jsem ho ve čtvrtek a doma furt není, tak doufám že hned po Vánocích přijde. Škoda, jsou tam dárky pod stromeček.
Pohledy jsem taky poslala, ale mnohem dříve. V Čechách ještě stále nejsou, ale v USA už jo :D Zvláštní. Tady jde vidět, že se všechno zasekne pouze a jenom v ČR.
¨
Vše, co je obsaženo v balíku.

Pohledy doufám že už dorazí každou chvíli. Dyť to neváží ani kilo, tak nechápu kde se to zasekalo.

Joo, nesmím zapomenout, že jsem potkala svého starého známého :)
Krasavce Olafa <3


No a s Vánocema se pojí i Nový rok. Ten asi tak nebude nic spešl :D Na druhou stranu zase mají jiné svátky které řeší až moc, aspoň něco. (o těch zas jindy, až budou aktuální)
Mám v plánu hodně věcí. Už jen tím, že jsem tady.

Jednak se musím od ledna začít řádně, pořádně a perfektně připravovat na přijímačky, které jsou v květnu. A dostat se prostě musím, protože jestli ne, tak se asi oběsím.
Dál na sobě začnu fyzicky i psychicky makat. Budu mít tréninkový plán a všechno prostě začne ve velkém.
Když jsem tady přijela, tak na cvičení nebyl čas, natož tak chuť. Myšlenky jsem měla někde absolutně jinde. Po nějaké době jsem začala, pak přišla ''nemoc''. Rýmečka, kašlíček, ale v pohodě. Přešla jsem to a začala znova cvičit, Výsledky se dostavovaly, ale další rýmečka a bolest svalů to pokazila. Když jsem si myslela že jsem zdravá(ale nebyla), tak jsem začala. Jedno cvičení po týdnu a měla jsem dost :D No a v tu chvilku, kdy jsem docvičila, přišla angína. Nateklé mandle a antibiotika. Takže do konce roku mám útrum a po novém roku zas nasednu na koně a pojedu až do samého cíle!! :)

Tak si všichni užijte Vánoce v kruhu svých milovaných i za mě :)
Krásné svátky!

Žádné komentáře:

Okomentovat